Reklamace a vrácení
Nedostali jste kompletní objednávku?
Je možné, že jsme se přehlédli a omylem na něco zapomněli. Dejte nám obratem vědět na
eshop@vinarskyraj.cz nebo na T: +420 608 060 910 a my vše okamžitě napravíme a scházející zboží vám pošleme.
Zboží vám nevyhovuje?
Klikli jste nedopatřením na jiné zboží, než jste potřebovali? Nevadí! V tomto i v jakémkoliv jiném případě, kdy s doručenou zásilkou nebo její částí nejste spokojení,
stačí do 30 dnů poslat zboží zpět.
Zboží, které budete chtít vrátit, musí být nepoužité a v původním obalu.
Informujte nás telefonicky +420 608 060 910 nebo na e-mail
eshop@vinarskyraj.cz, pak zboží zabalte a zašlete na adresu:
Vinařský ráj s.r.o. Pod Zámkem 1
Čejkovice 696 15
Zaplacenou částku vám vrátíme zpět na váš účet.
Pokud si s reklamací a vrácením zboží nevíte rady, zavolejte naší e-shopačce, která vám ráda poradí každý pracovní den od 8 do 16 hodin.
Zásilka přišla poškozená
Až vám přepravce dá do rukou zásilku,
pečlivě ji překontrolujte. Pokud objevíte jakékoliv poškození, nepřebírejte ji.
Zásilka vypadala v pořádku, ale zboží je přesto rozbité? Zjistíte-li
poškození až po přijetí zásilky, informujte nás o tom neprodleně, nejpozději však do 3 pracovních dnů na telefonním čísle +420 608 060 910 nebo e-mail
eshop@vinarskyraj.cz - uveďte číslo zásilky a zašlete fotky poškozeného zboží spolu s celou zásilkou. Na dalším postupu se domluvíme, rozhodně vám buď obratem pošleme zboží nové, nebo vrátíme peníze.
Reklamační list ke stažení ZDE